Wednesday 20 July 2016

Bonne Chance Collections Review

Do you know bonnechancecollections.com already? They have super cute dresses in all kinds of adorable fabrics! I got this awesome dress from them, it is made out of a great material - the way it is made reminds me of high quality dresses, which makes me wonder how they are able to sell them this inexpensively.
The online store gives all the measurements you need to find the right size for you too. Shipping from US to Germany was fast, and the dress was packed like a present.
I really wasn't able to decide, which dress to get, but I decided to get this one, what do you think?

Kennt ihr schon bonnechancecollections.com ? Die haben total niedliche Kleider aus süßen Stoffen! Ich habe dieses tolle Kleid bei denen gekauft, es ist aus einem tollen Material gemacht - die Art und Weise wie das Kleid verarbeitet wurde lässt auf eine sehr hohe qualität schließen, dadurch wundere ich mich aber, wie günstig die Kleider sind :)
Der Online shop gibt alle Maße an, so kann man die perfekte Größe raussuchen. Der Versand von Amerika nach Deutschland war schnell, und das Kleid war wie ein Geschenk eingepackt.
Ich konnte mich gar nicht entscheiden, welches Kleid ich kaufen soll, habe mich aber für dieses entschieden, was denkt ihr?


Detail

Detail

Lisa~

No comments:

Post a Comment